Mack, ik vind het ontzettend jammer dat je weggaat maar ik begrijp je beslissing. Je bent erg belangrijk geweest voor het bedrijf omdat je ons altijd op tijd van de juiste cijfers hebt voorzien. In de tijd dat het moelijk was en niemand meer wist hoe het ervoor stond was jij de enige die z'n rug recht hield en ons betrouwbare cijfers gaf. Als je ooit ons advies nodig hebt is een telefoontje genoeg.
De grootaandeelhouder van het bedrijf sprak vandaag deze woorden tot mij tijdens een vergadering. Ik kan er nog steeds niet van zitten. Ik heb de man in 11 jaar slechts af en toe gesproken. Toch wist hij veel over me. Hij liet zich kennelijk door het management informeren over zijn mensen. Ik moest maar eens wat zekerder van mezelf worden. Mijn moeder zal trots zijn als ze dit hoort…