Ik heb een weblog ontdekt, waar het uitsluitend over auto's gaat en waar dus ook uitsluitend mannen reageren. En het is er fantastisch. Je kunt er naar hartelust schelden, elkaar het leven zuur maken, zinloze reacties geven, onder de gordel slaan, heel erg uit je dak gaan als je iets niet zint, en dat alles zonder dat vrouwen zich ermee bemoeien met nare relativerende opmerkingen als: "komop jongens, het zijn maar stukken blik."
Want vrouwen begrijpen absoluut niet wat het betekent voor een man om eens lekker ouderwets instinctief te mogen reageren, zijn krachten te mogen meten, een ander te vernederen om zijn ongelooooofelijk debiele merkenvoorkeur, en zich op te winden over een idioot die tegen hem ingaat. Dit is een strijd die gestreden moet worden. Tot de virtuele dood erop volgt.
Uiteraard komen we er aan het eind altijd uit. Er is tegen elkaar gezegd wat er gezegd moest worden en alleen in de kleuren zwart en wit! Eéntiende seconde langzamer op een circuit is het verschil tussen een winners- en een losersauto. Kijk, op deze site gaat het tenminste ergens om! Al is het maar om je achteraf dood te lachen om je eigen opgewonden verontwaardiging en je echt volkomen achterlijke, kant noch wal rakende argumenten. Heerlijk dat dat allemaal nog gewoon kan in een geëmancipeerd land als Nederland.